Jumaat, 16 Mac 2018

SET HILANGKAN JERAWAT SHAKLEE

Terdapat banyak pilihan vitamin daripada Shaklee bagi mengatasi masalah jerawat. Berikut merupakan vitamin yang sesuai untuk masalah jerawat yang kronik:


1. SR Vita-C Plus -

SET JERAWAT SHAKLEE
Vitamin C membantu mengatasi kulit jerawat dengan 2 cara iaitu bertindak sebagai antioksidan dan menghasilkan sintesis kolagen. Sebagai antioksida, Vitamin C akan menghalang sebarang radikal bebas dan kekotoran dari merosakkan kulit. Disebabkan kulit terdedah kepada pencemaran, toksin dan juga bertindak sebagai pintu keluar bagi toksin, maka ianya perlulah dilindungi secara konsisten. Radikal bebas yang meningkat di kawasan kulit akan meningkatkan pengeluaran sebum dan akhirnya jerawat terjadi.

2. Vita E Complex -


Vita E complex merupakan antioksidan yang kuat, mampu menghalang kerosakan kulit wajah daripada radikal bebas. Selain itu juga, Vita E complex melambatkan proses penuaan (Vitamin awet muda), mengurangkan parut, mengatasi masalah white head dan black head yang menjadi punca jerawat, mencegah segala pertumbuhan abnormal sel, mempercepat proses baik luka (jerawat) dan membantu pengaliran darah dengan lebih lancar.

3. ESP-



ESP adalah sumber protin, diperlukan untuk menghasilkan sel-sel baru bagi kulit. ESP memang satu cadangan terbaik untuk merawat kulit kerana sel kulit akan mati dalam masa 21 hari. ESP diperlukan untuk merawat kulit yang rosak akibat daripada jerawat.

4. Garlic-

SET JERAWAT SHAKLEE


Garlic Shaklee merupakan antioksidan yang sangat power, sesuai untuk mereka yang alami masalah jerawat batu. Garlic juga membantu mempercepatkan pemulihan luka di kulit kerana jerawat, menghalang radikal bebas dan kerosakkan kepada kulit.

Jika anda berminat, tice adalah RAKAN SHAKLEE anda yang sedia membantu. Cara pengambilan yang betul juga akan tice berikan.

Tekan link ini untuk bertanya lebih lanjut /  membeli:

http://wasap.my/0149818056/SayaBerminatSetJERAWA
Lokasi: Malaysia

0 ulasan:

Catat Ulasan