Isnin, 26 Mac 2018

PRODUK TERBAIK HILANGKAN KULIT KUSAM

set kulit kusam shaklee

Kulit kusam buat wajah kita nampak tua dan tak bermaya sekaligus rasa tidak semangat dan kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang ramai. 

Jangan biarkan kulit kusam menghantui hidup sehingga jadi semakin teruk. Tidak mustahil untuk kita rawat kulit yang kusam. Tice ingin sarankan Set Kulit Kusam Shaklee ini yang dapat merawat dari dalam dan selamat!

SET KULIT KUSAM SHAKLEE

set kulit kusam shaklee


1. Sustained Released (SR) Vitamin C 500 mg

Ujian klinikal telah membuktikan Vitamin C di dalam 2 tablet Vitamin Shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam. Setiap tablet mengandugi 120 mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai  Vitamin C complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin C di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang infleksi bakteria dan radikal bebas.

Pengambilan Vitamin C Shaklee secara konsisten setiap hari mampu melambatkan penuaan, kulit jadi lebih cerah dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian kulit kusam!

set kusam shaklee


2. GLa Complex

Kebanyakkan GLA (gamma-linolenic acid) tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO), manakala GLA Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi  lebih dari 2 kali ganda GLA  dalam EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi biovailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.

GLA Shaklee bertindak memperbaiki inflamasi kulit. GLA Shaklee mampu mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap dan kulit kusam!

set kusam shaklee


3. Energizing Soy Protein (ESP)

Energizing Soy Protein (ESP) dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur - tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis. 

Ada beberapa manfaat ESP:

i. Awet muda: Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

ii. Kulit Remaja: Meransang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

BONUS manfaat ESP!

Pembekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, mencegah migrain, insomnia dan tekanan! Maka, sangat sesuai untuk para ibu yang sibuk dengan kerjaya dan rumah tangga. 

Dapatkan konsultasi PERCUMA dengan menekan link whatsapp ini.






0 ulasan:

Catat Ulasan