Ahad, 15 April 2018

KOLAGEN SHAKLEE MEMBANTU WAJAH AWET MUDA

Shaklee Collagen Powder merupakan salah satu produk yang memberi kesan keanjalan kulit wajah dan melambatkan proses penuaan. 

kolagen shaklee hilangkan kedut

Collagen Shaklee powder adalah suplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4 ribu mg Kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.  Kolagen shaklSh adalah sangat rendah dalam molekular, sekitar seribu Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 

kolagen shaklee hilangkan kedut
Kronologi Kesan Collagen Shaklee kepada Kulit Wajah

Semakin kita meningkat usia, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurabgan kolagen di dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain.

kolagen shaklee hilangkan kedut
Testimoni selepas Mengamalkan Shaklee Collagen Powder


Shaklee collagen mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisi semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut. Konsultasi PERCUMA akan diberikan kepada pelanggan bertuah dan sebarang pertanyaan atau pembelian boleh klik di sini. 
Next
This is the most recent post.
Catatan Lama

0 ulasan:

Catat Ulasan