Khamis, 5 April 2018

SET JERAGAT SHAKLEE


set jeragat shaklee

Anda sudah lama menderita dengan JERAGAT? Tak tahan lagi dengan kutukan? Orang kerap menganggap anda lebih berusia dari umur sebenar? Anda sudah hilang keyakinan diri untuk ke depan gara-gara jeragat?

Hari ini tice nak memperkenalkan set jeragat shaklee yang halal, bersih, organik dan selamat untuk anda. Ramai pengguna berpuas hati malah kesihatan diri juga jadi semakin baik.

Set Jeragat Shaklee

set jeragat shaklee


1.  G La Complex
Kandungan G La ini diekstrak daripada borage yang mengandungi lebih 2 kali ganda G LA dalam EPO. Apa itu borage? Herba kegemaran orang Barat. Ianya merawat banyak penyakit dan mencantikkan kulit. Salah satu punca jeragat adalah hormon yang tidak stabil seperti baru lepas bersalin, tengah mengandung, pengambilan ubat dan period tak teratur.
G La membantu menstabilkan hormon dalam badan. Apabila hormon stabil, secara tak langsung kulit wajah semakin sihat, dan jeragat akan hilang. G La sangat bagus dalam melembapkan kulit dari kering.

set jeragat shaklee

2.  Vitamin C
Vitamin C yang tice nak sarankan adalah berjenama Shaklee. Vitamin C shaklee berbeza daripada jenama lain kerana setiap tablet vitamin C Shaklee mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah oren termasuk kulitnya (500 mg) dan khasiat vitamin C ini akan diserap tubuh setiap jam selama 5 jam.
Sedia maklum, vitamin C shaklee sangat bagus untuk kecantikkan kulit, kerana ia membantu kulit jadi lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian JERAGAT!

set jeragat shaklee

3.  Energizing Soy Protein ( ESP)
ESP Shaklee ini bukan macam minuman protin jenama lain, kerana ESP Shaklee ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ektensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi. Paling best sekali, kacang soya yang digunakan Shaklee dalam menghasilkan ESP hanya mengandungi soya non-GMO (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.
Wow sangat kan!! ESP ni sangat bagus dalam menggantikan sel baru di wajah kita sekaligus membanteras jeragat dari bermaharajalela. Bonus tambahan, sangat bagus diminum ibu menyusukan atau mengandung kerana ESP ini pembekal tenaga dan bantu banyakkan air susu. Kira tak rugi langsung kalau minum ESP. 
Klik link di bawah untuk order. Jangan risau, tice akan bantu dan pandu cara makan yang betul bagi mendapat kulit yang diidamkan.



0 ulasan:

Catat Ulasan