Jumaat, 13 April 2018

CARA TERBAIK HILANGKAN GARIS HALUS DI WAJAH

Kek hari jadi yang ke 30 tahun baru saja habis dimakan dengan keluarga. Garis halus sudah bertapak sebagai hadiah hari jadi, di bawah mata. Arrgh!! Macam mana nak buat ni! 





Cara terbaik hilangkan kedut


Suntikan botox? Dahlah mahal, ada juga yang beri kesan sampingan. Nak amalkan semua tips tradisional? Takde masa? Jangan risau, kali ini tice tice akan kenalkan kolagen terbaik yang boleh diminum setiap hari tetapi kekal awet muda. 

SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Cara terbaik hilangkan kedut


Collagen Shaklee powder adalah suplemen kolagen yang unggul, mengandungi 4 ribu mg Kolagen RSS (sisik ikan merah) proprietari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah.  Kolagen shaklSh adalah sangat rendah dalam molekular, sekitar seribu Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. 

Cara terbaik hilangkan kedut
Sebahagian testimoni selepas menggunakan kolagen Shaklee 😊💞


Semakin kita meningkat usia, tubuh kita menghasilkan semakin kurang dan semakin kurang kolagen, mengakibatkan lebih banyak kedutan dan garis halus, disamping kulit yang semakin kendur. Umur bukanlah hanya satu faktor yang menyebabkan kekurabgan kolagen di dalam tubuh kita. Kerosakan kolagen juga boleh dipercepatkan dengan faktor luaran seperti matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, merokok dan lain-lain.

Shaklee collagen mampu membantu kulit kita mengekalkan elastisi semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedut-kedut. 

0 ulasan:

Catat Ulasan