Rabu, 14 Mac 2018

CARA HILANGKAN JERAWAT DENGAN SELAMAT

Setiap hari, pukul 4 pagi dah mula bangun, siapkan bekal anak-anak, suami dan diri sendiri, kemudian mandikan anak-anak, belum masuk kisah drama queen and king pagi-pagi, mahu mencanak darah mama setiap hari. Tepek sikit bedak, ok done! Mama mula menghantar anak-anak ke sekolah dan taska sebelum punch card setiap hari. Misi mama setiap hari hanyalah punch card tak merah sampai mama lupa wajah mama 10 tahun lagi tua dari usia sebenar!

jerawat

               Inilah realiti kaum ibu yang bekerjaya, mulalah muncul jerawat ditambah kulit berminyak, kesibukkan buat si mama tak endah keadaan wajah. 

Pangkat pun mama susah nak naik gara-gara penampilan yang tak semenggah, orang nak tengok pun tak lalu. Si suami pula, sibuk dengan urusan handphone, melihatsi mama dah tak secantik dulu, bual bicara pun sekadar ya atau tidak semata. Mama jangan risau, post kali ini tice tulis khas bagaimana hilangkan jerawat dan rawat kulit muka jadi cantik semula dengan selamatnya. Dijamin halal, malah ujian klinikal setiap produk dijalankan bagi memastikan ia selamat untuk dimakan. 

set jerawat


1. Energizing Soy Protein (ESP)
ESP ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ektensif dan komprehensif  serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan. Tambahan lagi, ESP shaklee diproses menggunakan kacang soya "non-gmo" yang mana ia diproses pada kada kadar suhu rendah. Manfaat ESP ini adalah dapat menggantikan selsel-kulit mati menyebabkan parut jerawat, eksiden, chicken pox akan semakin pudar selain bonus, ESP membantu ibu-ibu menyusukan mendapat tenaga tambahan!

set jerawat

2. Sustainer Released Vitamin C
"Sains pembebeasan berterusan secara semulajadi" vitamin c telah direka oleh Shaklee. Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500 mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam! Vitamin c shaklee ni bertindak sebagai antioksidan dan menghalang radikal bebas dan kotoran daripada merosakkan kulit. Vitamin C shaklee juga hasilkan sintesis kolagen tau, agar wajah cantik mulus gitu.

set jerawat


3. Vita E complex
Vita E Complex Shaklee ini mengandungi 10 mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu otot. Dalam kecantikkan, Vitamin E sangat membantu dalam menghalang radikal bebas daripada merosakkan kulit, malah bantu melembapkan kulit di samping memudarkan parut jerawat, eksiden dan chicken pox.

set jerawat

4. Garlic
Garlic Shaklee merupakan antibiotik yang selamat dan semulajadi jadi serta sangat bagus menghalang alergi seperti keradangan jerawat yang banyak. Garlic juga sangat cenderung untuk bertindak  membanteras lebih baik pada bakteria jerawat dan kulit berminyak.

Jika mahu dapatkan konsultasi dari saya bagaimana nak menghilangkan jerawat serta cara makan yang betul, boleh hubungi saya di www.wasap.my/0149818056/SayaBerminatDenganSetJerawat

Pelanggan bertuah akan mendapat resepi ESP yang sedap dan rahsia masker semulajadi dari saya.

Lokasi: Malaysia

0 ulasan:

Catat Ulasan