Rabu, 13 September 2017

Perbezaan Shaklee dengan yang lain

Post yang lepas, saya kongsikan kisah rabun dan akhirnya saya bebas darinya jadi, post kali ini nak cerita dalam banyak-banyak supplement di pasaran, saya memilih Shaklee Carotomax. Why???

Ini sedikit info bahan dalam carotomax, yang mana mengandungi 6 varieti karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidan seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dan lain-lain. Bayangkan nak kena makan semua ni setiap hari, mesti tak mampu kan.



Ahli nutrisi sendiri mencadangkan pengambilan 5-9 hidangan sayuran dan buahan untuk mengekalkan konsentrasi beta karotena di dalam darah, seterusnya memelihara kesihatan penglihatan, kulit dan mencegah kanser. Padanlah zaman tok nenek kita mereka kekal cergas dan bebas penyakit, sebab rajin makan ulam dan buah. Cuba lihat keadaan kita sekarang? Saya pernah jumpa sebiji pisang harganya RM 1! Makanan ringan dan segera murah, yang sihat dan berkhasiat semua harga cekik darah dan dah jadi ala-ala makanan orang berada!

0 ulasan:

Catat Ulasan